Ευχαριστήριο του Γιάννη Αναγνώστου


Αγαπητοί συμπολίτες,
Αισθάνομαι την ανάγκη να απευθυνθώ σε σας για να σας εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Σας ευχαριστώ που μου κάνατε την τιμή και μου δώσατε την ευκαιρία να προσφέρω στον τόπο μου.
Ως γιος μετανάστη και ως μετανάστης ο ίδιος μέχρι τα δεκαοχτώ  μου, έμαθα να αγαπώ και να εκτιμώ τον τόπο μου και τους ανθρώπους του.
Ως συνδικαλιστής έμαθα να αγωνίζομαι για το συμφέρον των συναδέλφων μου και να είμαι αποτελεσματικός στη διεκδίκηση των αιτημάτων τους.
Είμαι αποφασισμένος, τόσο την αγάπη μου για τον τόπο, όσο και την συνδικαλιστική μου εμπειρία να τα χρησιμοποιήσω για το κοινό καλό και για το συμφέρον του Δήμου μας.
Ευχαριστώ από καρδιάς τον άνθρωπο πρώτα απ’ όλα και φίλο, το Δήμαρχο Θανάση Μεριβάκη, που με περιέβαλε με εμπιστοσύνη και με ενθάρρυνε σε κάθε βήμα μου για τη συμμετοχή μου στα κοινά του τόπου.
Ευχαριστώ τους συνυποψήφιους του συνδυασμού μας, για την άψογη συνεργασία μας για την επίτευξη του στόχου μας.
Ευχαριστώ και πάλι όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας και σας εγγυώμαι ότι ήδη νιώθω το βάρος της ευθύνης που μου έχετε αναθέσει και ότι είμαι έτοιμος να ανταπεξέλθω σ’ αυτό.
Τέλος, ευχαριστώ την οικογένειά μου, τη σύζυγό μου και τα παιδιά μου, που με την αγάπη τους και την ανοχή τους, είναι εκείνοι που με στήριξαν και με στηρίζουν καθημερινά ιδιαίτερα σ’ εκείνες τις δύσκολες στιγμές που αισθάνθηκα να λυγίζω.
Με Εκτίμηση
Ιωάννης Αναγνώστου