Η ηλεκτρονική απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων πήρε αναβολή, πριν καν αρχίσει.

Με σοβαρά προβλήματα ξεκίνησε η ηλεκτρονική απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων, αφού αφενός το σύστημα στην ιστοσελίδα www.apografi.gov.gr «έπεσε» κατά την πρώτη ημέρα της πιλοτικής εφαρμογής του, αφετέρου επιφυλάξεις για τη διαδικασία διατηρεί η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, γεγονός που ίσως προκαλέσει νέες καθυστερήσεις.
Από χτες ο τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός για την εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων 1500 πήρε φωτιά, αφού δέχθηκε χιλιάδες κλήσεις από αγανακτισμένους εργαζόμενους που δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν.
Παράλληλα, επιφυλάξεις διατηρεί η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τονίζοντας ότι δεν έχει ερωτηθεί για τη διαδικασία και φέρεται να την μπλοκάρει μέχρι να εκδώσει γνωμοδότηση με τους όρους και τις προϋποθέσεις που διαφυλάττουν τα προσωπικά δεδομένα των δημοσίων υπαλλήλων. Την ίδια ώρα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να τροποποιήσει την διαδικασία αν κριθεί απαραίτητο.
Πάντως, σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο του υφυπουργού Εσωτερικών Γ. Ντόλιου, η απογραφή θα γινόταν πιλοτικά από 1η έως 5 Ιουλίου για τους υπαλλήλους της γενικής γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης, του Γενικού Λογιστηρίου, της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Χαλκιδικής και του δήμου Χαϊδαρίου. Βάσει της ίδιας εγκυκλίου, η απογραφή όλων των δημοσίων υπαλλήλων θα ξεκινήσει την Δευτέρα στις 12 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή στις 23 Ιουλίου 2010.  http://www.agelioforos.gr