Δεν Απελευθερώνεται η άδειες των ταξί.!!!!!! 1 ) Με το εφεύρημα του αλγόριθμου, δεν δίνεται καμία νέα άδεια στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας. 2 ) Κλείνει πριν καν ανοίξει και η αγορά των ειδικής μίσθωσης οχημάτων (εννεαθέσιων τουριστικών προμισθωμένων). 3 ) Οι έδρες των ταξί παραμένουν, πλην Αττικής, οι προ-Καποδίστρια Τοπικές κοινότητες και δεν λαμβάνεται υπόψη η νέα διοικητική δομή της χώρας.!!

Πολεμική είναι η κατάσταση που επικρατεί εντός της κυβέρνησης με αφορμή το νομοσχέδιο για τα ταξί που «πέρασε» στο υπουργικό συμβούλιο, αλλά με την αρνητική ψήφο του πρώην, υπ. Μεταφορών. Ο Γιάννης Ραγκούσης περνά στο «αντάρτικο» υποστηρίζοντας ότι με τις ρυθμίσεις που προτείνονται δεν ανοίγει το επάγγελμα των ταξί, κάνοντας λόγο για πολιτική εξαιρέσεων που δημιουργεί προηγούμενο και θα φέρει αντιδράσεις από τους οδηγούς των φορτηγών. Σημείωσε δε, ότι η τρόικα είχε εγκρίνει το νομοσχέδιο που είχε ετοιμάσει ο ίδιος. Από την πλευρά του, ο υπ. Μεταφορών Μάκης Βορίδης, υποστήριξε ότι η τρόικα έχει κάνει δεκτές τις βασικές αρχές του νομοσχεδίου και σημείωσε δεικτικά ότι «δεοντολογικώς θα ήταν καλύτερο τις συζητήσεις με την τρόικα να τις αφήνουμε στον αρμόδιο υπουργό».

Ο κ. Ραγκούσης, έδωσε, σύμφωνα με δηλώσεις του στο ΣΚΑΙ, στη δημοσιότητα ηλεκτρονική αλληλογραφία με την τρόικα από την περίοδο που ήταν υπουργός Μεταφορών, από την οποία προκύπτει πως η τρόικα είχε δώσει την έγκρισή της στο σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των ταξί που είχε ετοιμάσει.

Μιλώντας στο ρ/σ, ο κ. Ραγκούσης έκανε λόγο για «πολιτική εξαιρέσεων» που θα ανοίξει το χορό των αντιδράσεων από τον κλάδο των οδηγών φορτηγών και υποστήριξε ότι ήταν θέμα πολιτικής δικαιοσύνης και ηθικής να ανοίξει πλήρως το επάγγελμα των οδηγών ταξί, όπως συμβαίνει με όλους τους κλάδους.

Από την πλευρά του, μιλώντας στον ίδιο σταθμό, ο υπ. Μεταφορών Μάκης Βορίδης υποστήριξε κι εκείνος ότι οι βασικές αρχές του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των ταξί έχουν γίνει δεκτές από την τρόικα και βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για επιμέρους θέματα και τόνισε με νόημα ότι «δεοντολογικώς θα ήταν καλύτερο τις συζητήσεις με την τρόικα να τις αφήνουμε στον αρμόδιο υπουργό».

Ακόμα, αντέκρουσε τους ισχυρισμούς Ραγκούση για συντεχνίες, τόνισε ότι Ευρωπαϊκή Ένωση δε ρυθμίζει πουθενά τα ταξί και διερωτήθηκε «ποιος κοροϊδεύει ποιον».

Η κριτική Ραγκούση στο νομοσχέδιο

Χθες, μιλώντας προς τους πολιτικούς συντάκτες, μετά το υπουργικό συμβούλιο, ο κ. Ραγκούσης ανέφερε ότι «για πρώτη φορά απόφαση του υπουργικού Συμβουλίου δεν είναι ομόφωνη, αλλά κατά πλειοψηφία» και άσκησε κριτική επί του νομοσχεδίου στα εξής τέσσερα σημεία:

Το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει την δημόσια περιουσία, όπως είναι οι άδειες επιβατηγών οχημάτων δημοσίας χρήσης, ως ιδιωτική περιουσία του κατόχου, η οποία μεταβιβάζεται, κληρονομείται και δωρίζεται, άρα διατηρείται η «μαύρη» αγορά, η παραοικονομία και η φοροδιαφυγή.

1 )   Με το εφεύρημα του αλγόριθμου, δεν δίνεται καμία νέα άδεια στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.


2 )  Κλείνει πριν καν ανοίξει και η αγορά των ειδικής μίσθωσης οχημάτων (εννεαθέσιων τουριστικών προμισθωμένων).


3 )  Οι έδρες των ταξί παραμένουν, πλην Αττικής, οι προ-Καποδίστρια Τοπικές κοινότητες και δεν λαμβάνεται υπόψη η νέα διοικητική δομή της χώρας.