Τα πρώτα έργα για την Εθνική Οδό Τρικάλων-Λάρισας η οποία έχει μετατραπεί σε γεφύρι της Άρτας, αναμένεται να δημοπρατηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα, σηματοδοτώντας μια νέα αρχή για τον πολύπαθο δρόμο. Τα έργα Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Δημοσίων Έργων Περιφέρειας Θεσσαλίας προκηρύσσει δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό με ανοιχτή διαδικασία, για την ανάδειξη αναδόχου του έργου: Ολοκλήρωση διαλυθεισών εργολαβιών «Κατασκευή τμήματος Ε.Ο. Λαρίσης - Τρικάλων στο τμήμα από Χ.Θ. 37+000 έως αρχή παράκαμψης Μεγαλοχωρίου και παράπλευρων και κάθετων αγροτικών οδών» και «Κατασκευή γέφυρας Πηνειού στο Κουτσόχερο μετά των προσβάσεων»,συνολικής δαπάνης 34.600.000,00 ευρώ (μαζί με την δαπάνη για Φ.Π.Α. και αναθεώρηση).
Το έργο είναι συγχρηματοδοτούμενο κατά 80% από πόρους της Ε.Ε. και 20% από εθνικούς πόρους του ΕΠ Θεσσαλίας -Στερεάς Ελλάδος -Ηπείρου 2007-2013 μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και υπόκειται στις προβλεπόμενες κρατήσεις.
Ο διαγωνισμός θα γίνει από αρμόδια επιτροπή την 19-10-2010 ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00 π.μ. (λήξη επίδοσης προσφορών) στα γραφεία της Δ.Δ.Ε./Περ.Θεσσαλίας, στη Λάρισα.
Έκπτωτη εργολαβία
Η Διεύθυνση Δημοσίων Έργων Περιφέρειας Θεσσαλίας προκηρύσσει επίσης δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό με ανοιχτή διαδικασία, για την ανάδειξη αναδόχου του έργου: «Ολοκλήρωση έκπτωτης εργολαβίας - κατασκευή Α/Κ ΑΜΥΓΔΑΛΕΑΣ-ΡΑΧΟΥΛΑΣ-ΜΑΝΔΡΑΣ και Α/Κ ΖΑΡΚΟΥ και κατασκευή έργων οδικής ασφάλειας στην Ε.Ο. Λαρίσης-Τρικάλων από διασταύρωση Ραχούλας έως Ζάρκο», συνολικής δαπάνης 12.423.000,00€ (μαζί με την δαπάνη για Φ.Π.Α. & αναθεώρηση).
Το έργο είναι συγχρηματοδοτούμενο κατά 80% από πόρους της Ε.Ε. και 20% από εθνικούς πόρους του ΕΠ Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδος -Ηπείρου 2007-2013 μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και υπόκειται στις προβλεπόμενες κρατήσεις.
Ο διαγωνισμός θα γίνει από αρμόδια επιτροπή την 26-10-2010 ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00 π.μ. (λήξη επίδοσης προσφορών) στα γραφεία επίσης της Δ.Δ.Ε./Περ.Θεσσαλίας, στη Λάρισα.
Προβλήματα
Σε γεφύρι της Άρτας έχει μετατραπεί εδώ και αρκετό καιρό η Εθνική Οδός Τρικάλων –Λάρισας, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στις καθημερινές μετακινήσεις χιλιάδων ανθρώπων από και προς τη πρωτεύουσα της Θεσσαλίας, τη Λάρισα. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και μέχρι τώρα από σύμπτωση δεν έχουμε θρηνήσει θύματα. Ο δρόμος έχει το σχήμα φιδιού, με πολλές πινακίδες, οι οποίες το βράδυ μόνο προβλήματα και αβεβαιότητα προκαλούν στη διάρκεια της οδήγησης. Πρόκειται ίσως για τον πιο φορτωμένο κυκλοφοριακά δρόμο στην περιοχή μας ο οποίος παρουσιάζει χαρακτηριστικά αγροτικής οδού μιας εποχής που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Η ΕΡΕΥΝΑ 11 Σεπτεμβρίου 2010, Του Αποστόλη Ζώη