Τέθηκε σε λειτουργία η νέα υπηρεσία ενημέρωσης καταναλωτών μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) από τη ΔΕΥΑ Τρικάλων.


Η ΔΕΥΑΤ μπορεί πλέον να ενημερώνει τους καταναλωτές μέσω γραπτών μηνυμάτων για πιθανές διακοπές υδροδότησης λόγω βλαβών, οφειλών αλλά και για άλλα σημαντικά θέματα. Σε σχετική ανακοίνωση της Δημοτικής Επιχείρησης, αναφέρεται πως «Ιδιαίτερη θερμή ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στη συμπλήρωση των κατάλληλα διαμορφωμένων εντύπων τα οποία εστάλησαν μαζί με τους λογαριασμούς ύδρευσης και μπορούσαν οι καταναλωτές να προσκομίζουν τα στοιχεία τους. Έντυπα συμπλήρωσης στοιχείων για όσους καταναλωτές επιθυμούν να ενημερώνονται μέσω των γραπτών μηνυμάτων (SMS) θα βρίσκονται τόσο στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΥΑΤ επί της Ασκληπιού όσο και στα γραφεία επί της οδού Ιακωβάκη. Επίσης, αυτή τη στιγμή υλοποιείται μια νέα υπηρεσία η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξοφλούν τους λογαριασμούς μέσω τραπεζών, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσέλευση τους στα ταμεία της Επιχείρησης. Με τη βοήθεια του συστήματος ΔΙΑΣ, οι καταναλωτές θα αποκτήσουν τη δυνατότητα να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους μέσω τραπεζικών πληρωμών και παγίων εντολών επιλέγοντας μία από τις δεκαοκτώ Τράπεζες οι οποίες συμμετέχουν στο σύστημα                Διαβάστε περισσότερα .   H ΔΕΥΑ Τρικάλων ενημερώνει με SMS‎