Το τραγούδι του Nick Cave για την Ελλάδα



Με μουσική που θυμίζει κάτι από αρχαία τραγωδία και με αναφορές στο Δία, τους κεραυνούς και τους νέους της Αθήνας, ο Nick Cave τραγουδά για την Ελλάδα, την οποία και λατρεύει. 
Το νέο του τραγούδι τιτλοφορείται " Lightning Bolts" και το βίντεο κλιπ, που περιέχει τους στίχους, αφήνει το κοινό του να μπει στη σκέψη του και να ταξιδέψει στην Αθήνα των δακρυγόνων.
Ένας στίχος λέει: " Δύο κεραυνοί μου παραδόθηκαν στο δωμάτιό μου, ήταν δώρο από τον Δία", ενώ σε κάποιο άλλο σημείο τραγουδά " Στην Αθήνα οι νέοι κλαίνε από τα δακρυγόνα, εγώ είμαι στην πισίνα του ξενοδοχείου μου μαυρίζοντας".
Κάνει ακόμα μια αναφορά στο Δία: " Ο Δίας γελάει, είναι απο τα δακρυγόνα, με ρωτάει πώς είμαι, του λέω Δία μη ρωτάς" και συνεχίζει " Στο λίκνο της Δημοκρατίας τα περιστέρια φορούν αντισφυξιογόνες μάσκες".